Śląsk pozyskał sponsora tytularnego

Celem awans do ekstraklasy

FutureNet sponsorem tytularnym Śląska

Najbardziej utytułowany klub koszykarski w Polsce od przyszłego sezonu będzie miał sponsora tytularnego. Na zapleczu ekstraklasy od września stolicę Dolnego Śląska oficjalnie reprezentować będzie FutureNet Śląsk Wrocław.

– Dla Śląska to chwila, na którą czekaliśmy od lat. Zaczynamy już ósmy sezon pracy z klubem, od czasu kiedy zespół zaczął odbudowę w II lidze. W tym czasie WKS był na wszystkich poziomach rozgrywek, natomiast w żadnym sezonie nie zdołaliśmy pozyskać sponsora, o którym moglibyśmy powiedzieć, że jest tym strategicznym, myślącym o długoletniej inwestycji. Aż do tej pory – mówi Michał Lizak, prezes zarządu Śląska Wrocław.

FutureNet to firma, która powstała w 2012 roku i od tamtego czasu stworzyła dziesiątki produktów i usług online, z których korzysta już ponad 2,5 miliona osób w ponad 190 krajach na całym świecie. W 2014 roku FutureNet stworzył własną platformę social media, która łączy ludzi działających w branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu wielopoziomowego. To pierwsza platforma społecznościowa w pełni otwarta na alternatywne rozwiązania biznesowe i kryptowaluty. W 2018 r. firma uruchomiła własny cyfrowy pieniądz – FuturoCoin.

FutureNet oferuje wiele narzędzi, które dają możliwość optymalnego wykorzystania swojego potencjału online. Najważniejsza jest wolność wyboru; według FutureNet najlepszą drogą do sukcesu jest pozwolić ludziom działać i rozwinąć swoje skrzydła. Podobnie jak koszykarski Śląsk firma stwarza młodemu pokoleniu możliwość rozwoju przez realizowanie swoich pasji i… robienie tego, co się lubi. Po media społecznościowe i piłkę do koszykówki sięgamy bowiem zazwyczaj przede wszystkim dla przyjemności. Dzięki platformie FutureNet przyjemność może stać się pracą, a praca przyjemnością.

– Nasza firma wywodzi się z Wrocławia, a obecnie jesteśmy marką globalną, podbijającą rynki azjatyckie. Po kilku spotkaniach już wiedzieliśmy, że chcemy ze sobą współpracować i sprawić, aby każda ze stron w końcowym rozrachunku była zadowolona – dodaje Marcin Witek, międzynarodowy dyrektor marketingowy FutureNet.

Współpraca najbardziej utytułowanego klubu koszykarskiego w Polsce i nowoczesnej platformy społecznościowej to szansa rozwoju dla obu marek. To także niecodzienne połączenie tradycji z nowoczesnością, sportu z biznesem i realnych emocji z wirtualną rzeczywistością. Projekt FutureNet Śląsk Wrocław czas zacząć!

Leave a Reply

fifteen + eleven =